19 вересня 2016 року проведено методичну студію для практичних психологів та соціальних педагогів за темою: “Пріоритетні завдання розвитку психологічної служби в контексті інтеграції до європейского освітнього простору”.
Під час методичної студію визначено зміст, складові та шляхи пріоритетного впровадження компетентного підходу до психологічного супроводу навчально-виховного процесу. Актуалізовані питання підвищення якості супроводу в умовах упровадження компетентністного підходу, обговорено зміст Концепції нової української школи, презентовано проекти “Вчимося жити разом”, “Розбудова миру, профілактика і розвязання конфлікту з використанням медіацій в групах та громадах, які постраждали від конфлікту в Україну”, надано методичні рекомендації щодо психологічного супроводу навчально-виховного процесу в ЗНЗ на 2016/2017 навчальний рік.