17 квітня 2019 року на базі БОГОДУХІВСЬКОГО ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ (ЯСЛА-САДОК) №9 «БЕРІЗКА» БОГОДУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БОГОДУХІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ відбулася методична студія керівників закладів дошкільної освіти з елементами активної взаємодії за темою «Модернізація роботи з педагогічними кадрами у світлі вимог Державного стандарту дошкільної освіти шляхом використання інноваційних технологій та методик».
Як стати педагогом-майстром? Є думки, що для цього потрібен великий досвід або талант. У Богодухівському ДНЗ №9 «Берізка» педагоги стверджують, що талант може і не виявитися без усвідомлення мети.
У ході засідання методичної студії адміністрація та педагогічний колектив переконливо продемонстрували, що майстерність не виявляється без щоденної наполегливої праці, формування професійної позиції, розвитку уміння спілкуватися, виховання взаємоповаги.
Завідувач Юлія Кудленок презентувала досвід роботи закладу за визначеною темою, поділилась з колегами секретами мистецтва створення здорового психологічного клімату в колективі, розвитку професійної майстерності педагогічних працівників.
Вихователь-методист Наталія Штих запропонувала увазі присутніх форми роботи з педагогічними кадрами, які використовуються в практиці роботи Богодухівського ДНЗ №9 «Берізка». Наталія Олександрівна провела з колегами ефективний метод колективного обговорення проблеми «мозковий штурм» із розробки навчального проекту «Богодухів – моє рідне місто», який передбачав висловлення учасниками своїх думок та пошук оптимальних рішень, які можна було б ралізувати в цьому проекті.
Новизна, незвичність, несподіванка – найсильніший стимул пізнавального процесу у дітей дошкільного віку. В цьому переконались учасники методичної студіі під час дослідження інноваційної технології «Lapbook». З присутніми було організовано практикум «Як створити лепбук», під час якого Юлія Кудленок актуалізувала знання колег щодо цієї технології, ознайомила присутніх з її метою, завданнями та перевагами використання. Завідувачі ознайомилися з покроковою технологією створення лепбука, ще раз переконалися у важливості пошуку нових нестандртних форм взаємодії як з педагогами, так і з дітьми, перевагах використння продуктивного навчання та виявили неабияку творчість.
У своїх враженнях та висновках вони були єдині – виготовлення лепбуків з дітьми – багатогранний та оригінальний процес, який відкриває для дітей двері у світ творчості, креативності, а вихователів стимулює до пошуку та самовдосконалення.
Засідання методичної студії пройшло у теплій, творчій атмосфері, яка сприяла обміну досвідом, підвищенню фахової майстерності та популяризації педагогічних здобутків педагогів закладів дошкільної освіти.