Автономія вчителя, особливості ДПА та формувального оцінювання

У 4-х пілотних класах НУШ вчителі самостійно планують освітній процес та оцінювання учнів, а також проводитимуть ДПА для учнів, яких навчали. Про це йдеться у методичних рекомендаціях, оприлюднених на сайті МОН.

Освітній процес у 4-му класі, як і раніше, побудовано на основі інтегрованого підходу. Вчителі планують освітній процес у довільній формі за модельними програмами, які окреслюють зміст навчальних предметів або інтегрованих курсів на основі очікуваних результатів навчання. В основу рекомендацій щодо планування покладено тематику і проблематику, запропоновану вчителями пілотних шкіл з урахуванням учнівських запитів.
Докладніше: bit.ly/2QRUgsV

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

2 × 4 =