Очільник МОН Сергій Шкарлет висловив вдячність працівникам закладів освіти за роботу в умовах пандемії COVID-19. Про це йдеться в його листі на адресу керівників департаментів/управлінь освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій та керівників закладів освіти.
«Вкотре висловлюю щиру вдячність учителям та всім працівникам закладів освіти за те, що вони, опинившись у березні 2020 року в надзвичайних умовах роботи, зуміли фактично з нуля напрацювати нові підходи до організації освітнього процесу», – наголосив Сергій Шкарлет.
Міністерством освіти і науки України з початку 2020/2021 навчального року вжито низку відповідних заходів:
- внесено зміни до Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти з метою розширення можливостей організації дистанційного навчання;
- ініційовано питання щодо перерозподілу понад 500 млн грн для забезпечення дезінфекційними засобами захисту учасників освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти під час карантину (усі кошти вже надійшли до місцевих адміністрацій);
- розпочато апробацію безкоштовного програмного забезпечення ведення шкільних е-щоденників і журналів у всіх регіонах України;
- розробляються та удосконалюються підходи до безпечної роботи закладів освіти в умовах пандемії.
Очільник МОН відзначив вагому роль батьків у тісній комунікації з педагогами та мотивації дітей до навчання, додавши, що успіх будь-якої справи залежить від взаємодії та співпраці всіх учасників освітнього процесу.
Водночас Сергій Шкарлет висловив занепокоєння через скарги батьків щодо перевантаження дітей під час дистанційного навчання. За його словами, останнім часом батьки учнів дедалі більше порушують питання щодо надмірної тривалості освітнього процесу в онлайн-режимі та великого й нескоординованого між учителями-предметниками обсягу домашніх завдань.
У зв’язку з цим т.в.о. Міністра освіти і науки зауважив, що від вміння керівників шкіл чути учнів та їхніх батьків, від здатності забезпечити виконання карантинних рекомендацій та організувати процес навчання залежить, з якими знаннями, компетентностями та емоціями школярі завершать цей навчальний рік.
«Я щиро переконаний, що професіоналізм наших педагогічних працівників дозволить нам з гідністю пройти випробування пандемією та пом’якшити батьківську тривогу за здоров’я й психологічний комфорт дітей», – наголосив т.в.о. Міністра освіти і науки Сергій Шкарлет.