Обговорено питання щодо перспективи розвитку інклюзивної освіти у районі

З даного питання доповідала начальник відділу освіти Ірина Повойко, яка зазначила, що з метою забезпечення рівного доступу до якісної освіти, з урахуванням індивідуальних здібностей та стану здоров’я учнів та вихованців у новому навчальному році у чотирьох закладах загальної середньої освіти району розпочали роботу 5 класів з інклюзивним навчанням, в яких здобувають освіту 5 учнів та 2 інклюзивні групи у дошкільному навчальному закладі, в яких охоплено інклюзивним навчанням 4 дитини. Про перші результати від запровадження інклюзивного навчання для дітей із особливими освітніми потребами розповіла Тамара Ємельяненко.
Педагогічним колективам і батькам дітей з особливими освітніми потребами, які визнали оптимальною модель інклюзивної освіти, вкрай необхідна систематична консультативна допомога фахівців. Таким чином, у районі створено КУ «БОГОДУХІВСЬКИЙ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР». Олена Кононенко, виконуюча обов’язки директора центру, повідомила, що на даний час у районі 33 дитини потребують інклюзивної освіти. Окрім того, інклюзивно-ресурсний центр надаватиме послуги дітям із затримкою психічного розвитку, яких з 2018 року не прийматимуть до інтернатних закладів.
Підводячи підсумки наради, Валентина Зирянова наголосила на тому, що всі зусилля щодо розвитку інклюзивної освіти у районі будуть спрямовані на допомогу дітям з особливими потребами адаптуватися до типових життєвих ситуацій, позбутися почуття ізольованості, відчуження, сприяння зникненню соціальних бар’єрів, полегшення їх інтеграції в соціум, навчання учнівського колективу спілкуватися та працювати разом, формування в них почуття відповідальності за товаришів, які потребують не лише допомоги, а, насамперед, – прийняття та визнання.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

11 + eleven =