«Знедолена природою дитина не повинна знати, що вона малоздібна, що у неї слабкий розум, слабкі сили. Виховання такої дитини повинно бути у сто разів ніжнішим, чуйнішим, дбайливішим,» – писав великий український педагог Василь Сухомлинський. Сучасним же педагогам як ніколи необхідні знання щодо інклюзивної освіти.
Саме цій темі присвятили четвертий день навчання вчителів майбутніх першокласників їх тренери Т. М. Загорулько та О. В. В’юнник.
Слухачі курсів ознайомилися з основними аспектами упровадження інклюзивної освіти у закладах загальної середньої освіти.
Під керівництвом соціального педагога КЗ «БОГОДУХІВСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ №2» Рєчкіної С.В. вони спробували моделювати ситуації, що можуть виникнути в інклюзивному класі, а потім ділилися своїми враженнями та намагалися знайти шляхи вирішення проблем.
Досвідом роботи у інклюзивному класі поділилася вчитель Крисинського НВК Коваленко Г.І., яка зазначила, що ключовий принцип інклюзивного підходу полягає в тому, що заклади освіти мають бути відкритими для всіх здобувачів освіти, незалежно від їхніх фізичних, інтелектуальних, соціальних, емоційних, мовних чи інших особливостей.