Використання активних форм роботи на уроках математики

Саме їх обговорювали вчителі математики району  під час методичної студії, яка відбулася 14 грудня у КЗ «БОГОДУХІВСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ №2».

Як допомогти дитині вчитися? Як зробити щоденну навчальну працю радістю й необхідністю? Як допомогти учневі досягти успіху?

Ці питання, без сумніву, хвилюють і вчителів, і батьків? І  саме тому крім традиційних форм роботи на уроці методичний банк вчителя повинен містити такі, що дають змогу урізноманітнювати й підтримувати інтерес до навчального матеріалу, активізувати  творчі здібності, давати відчути учням радість від зроблених відкриттів, подолання перешкод, виховувати бажання активно, власними силами здобувати знання. Ми, вчителі, називаємо їх активними формами роботи, бо вони спонукають кожного учня міркувати , спостерігати, обмінюватися інформацією, вчитися і вчити, забезпечують формування позитивних емоцій, створюють ситуації успіху.

«Бенчмаркінг», «Чомучка», «Мої очікування», «А порозмовляти?», «Учитель та учні», пошук нових способів розв’язання задач та складання нових задач, створення математичних історій та казок («сторітеллінг»). І цей перелік ще можна продовжувати.

Кожен вчитель вирішує для себе сам, як і  коли використовувати такі форми роботи. Проте, якщо ми хочемо формувати розвинену особистість, яка пізнає світ з інтересом і прагне змінити його на краще, то такі форми роботи є необхідними.

    

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

eighteen − five =