Освітні тренди на уроці зарубіжної літератури: легко, зручно, ефективно

19 березня у КЗ «БОГОДУХІВСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ №2» відбулася методична студія для вчителів зарубіжної літератури та російської мови.

Урок літератури – це дивовижна подорож, під час якої відбувається зустріч світу автора та  його творів зі світом учня. Ця зустріч  змінює людину зсередини, а перед учителем стоїть завдання виховати людину, здатну відчувати, співчувати, мислити, критично оцінювати події, явища, приймати самостійні виважені рішення. Тому сучасний  інструментарій вчителя – словесника має забезпечити оптимізацію навчання, виховання та розвитку учнів.

Як зробити урок літератури сучасним? Що є освітніми трендами сьогодні і чому їх варто застосовувати? Як використовувати на різних етапах уроку літератури хмарки слів, генератори цитат, творчі проекти, Google-форми, кроссенси, сторінки у Facebook,   QR-коди? Відповіді на ці та інші запитання отримали учасники майстер – класу, проведеного під час засідання.

Досвідом роботи поділилися Саранча Т.І., Герасименко В.А., Білогай В.О. (КЗ «БОГОДУХІВСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ №2»),  Тихонова І.Ю. (ПАВЛІВСЬКА ЗОШ І-ІІ СТУПЕНІВ ), Солодовник Л.В. (КЗ «БРАТЕНИЦЬКА ЗОШ І-ІІ СТУПЕНІВ»), Сахно Л.Б., Танянська Ю.О. (КРИСИНСЬКИЙ НВК).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

9 + 20 =