На період карантину в дитсадках буде діяти низка обмежень, які, на думку лікарів, допоможуть запобігти поширенню коронавірусу

Міністерство охорони здоров’я оприлюднило перелік правил роботи дитячих садочків під час адаптивного карантину.

Міністерство охорони здоров’я затвердило рекомендації, розроблені для дитсадків в умовах карантину. Постанову затвердив головний санітарний лікар Віктор Ляшко, повідомляє прес-служба Комітету Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій.

Відзначається, що нові правила почнуть діяти з 25 травня.

Нові правила роботи дитячих садків:

– Перед початком роботи закладу всім працівникам вимірюють температуру.

  • Дітям міряють температуру перед входом до закладу.

  • Працівники і діти, у яких температура буде вище 37,2 – не допускаються до

закладу.

  • Батьки, які приводять дитину в заклад, повинні користуватися масками.

  • Установи повинні бути оснащені антисептиками. Діти користуються ними виключно під

наглядом вихователя.

  • В ігровій формі на власному прикладі вихователі навчають дітей

користуватися засобами захисту, правильно кашляти і вимірювати температуру.

На період карантину в дитсадках заборонено:

  • Використання багаторазових рушників.

  • Використання м’яких іграшок.

  • Використання килимів з довгим ворсом.

  • Використання вуличного взуття всередині дитячого садка.

  • Проведення масових заходів за участю дітей більше, ніж з однієї групи, і за

участю глядачів.

Крім того, на період карантину рекомендується:

-Не допускати змішування дитячих груп.

  • Надавати пріоритет іграм на свіжому повітрі.

  • Обмежити ігри, що передбачають фізичний контакт дітей і використання

інвентарю.

Дитячий садок повинен:

  • Мати 5-денний запас всіх необхідних засобів захисту та дезінфікуючих засобів, їх  можливість

правильно їх утилізувати.

  • Навчити працівників правилам правильного використання засобів захисту і організувати

контроль виконання цих правил.

  • Замінити тверде мило на рідке, а тканинні рушники – на паперові.

  • Попередити батьків про особливі умови роботи закладу.

  • Регулярно прибирати приміщення з дезінфікуючими засобами.

  • Регулярно провітрювати приміщення.

  • Тимчасово відсторонити від роботи осіб з “групи ризику”.

Додаткові вимоги також передбачені для працівників закладу, які повинні регулярно користуватися антисептиками, утримуватися від контакту з хворими людьми і самоізолюватися в разі підозри на респіраторне захворювання.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

12 − eight =