ЯК ОРГАНІЗУВАТИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНСИЛІУМ ДЛЯ УТОЧНЕННЯ, ПІДТВЕРДЖЕННЯ ЧИ ЗМІНИ ВИСНОВКУ ЩОДО ОСОБЛИВИХ ОСВІТНІХ ПОТРЕБ ДИТИНИ – РЕКОМЕНДАЦІЇ МОН

Уточнення, підтвердження чи зміна висновку інклюзивно-ресурсного центру (ІРЦ) для дітей з особливими освітніми потребами — МОН надало рекомендації, як організувати психолого-педагогічний консиліум. Про це йдеться в Листі Міністерства.
Так, батьки чи законні представники дитини, які не згодні з висновком про комплексну оцінку розвитку дитини, мають право на проведення повторної оцінки в будь-якому іншому ІРЦ. Якщо батьки не погоджуються з висновком, то протягом місяця вони можуть звернутись до місцевого органу управління освітою для організації психолого-педагогічного консиліуму.
Протягом місяця з дати звернення батьків має бути створено консиліум. Для забезпечення неупередженості до консиліуму запрошуються фахівці, які раніше не обстежували дитину. Батьки чи законні представники дитини можуть бути присутніми під час консиліуму, а також пропонувати до його складу фахівців.
Докладніше: bit.ly/2YIccK6

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

fifteen − 11 =