Другий день навчання присвячено діяльнісному підходу.
Діяльнісний підхід – це така організація освітнього процесу, за якої головна увага приділяється активній, різнобічній, продуктивній, максимально самостійній навчально-пізнавальній діяльності учнів.
Діяльнісний підхід в освіті – це не сукупність окремих освітніх технологій чи методичних прийомів. Це методологічний базис, на якому будуються різні системи навчання зі своїми конкретними технологіями, прийомами і теоретичними особливостями. Він є альтернативним методу трансляції знань і їх пасивного засвоєння, дозволяє досягти освітніх цілей, що втілюють потреби суспільства і держави.
Саме тому тренери Тетяна Загорулько та Ольга В’юнник побудували роботу слухачів курсів, щоб забезпечити засвоєння цього меседжу нашими вчителями, що є необхідною умовою успішної реалізації Концепції Нової української школи.
Не менш важливим є питання впливу на емоційний стан і поведінку першокласника. Саме тому методист районного методичного кабінету при відділі освіти Олена Ружинська провела інтерактивне спілкування за темою «Основи нейропсихології».